torsdag den 22. oktober 2015

Vel ankommet til Tocumwal


Jørgen skriver. Torsdag d. 22. oktober 2015, formiddag dansk tid:



Turen til Melbourne gik fint. Jeg landede lørdag aften, hvor Roger Druce hentede mig.

Fine cumulus over nordvest AustralienD


Dagen efter kørte vi til Bacchus March, hvor jeg hjalp lidt med Rogers projekt med transportvogn mm til klubbens DG-1000.

Mandag tog jeg tog/bus til Tocumwal, hvor Kevin hentede mig.
Kevin ser frisk ud. Han mangler muskelstyrke, men træner flittigt. Valda har det også fint.

Bil og fly har stået fint i den gamle hangar.







Der kommer 3 latterfugle på deres terrasse. Den, der er nærbilleder af, er hannen, som er ret tam. Hunnen har mad i munden til ungen.




























Jeg har gjort fly og trailer klar til at køre til Bacchus March på lørdag. Jeg kører forbi Corowa med faldskærme til ompakning.

I Bacchus March er der kursus på søndag. Herefter står den på arbejde med at lave modifikationer samt skifte køler på VBJ. Der skal også laves årligt syn, en 8 siders smørrebrøds liste at gennemgå.

Og så vil jeg glæde mig til at Birgitte kommer





Ingen kommentarer:

Send en kommentar